Business Management

Business Management

Business Management

Business Management

پیش از اقدام به راه اندازی نرم افزار CRM در سازمانتان، باید پیش زمینه هایی را آماده نمایید و همچنین نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار دهید که می تواند کار شما را در فرایند پیاده سازی تسهیل نماید.  پیگیری بهتر با مشتریان بالقوه که احتمال فروش را افزایش خواهد داد، پاسخگویی بهتر به مشتریان در زمان ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و افزایش کارایی کارکنان در بخش فروش و خدمات پس از فروش قسمتی از مزیت هایی است که نرم افزار CRM برای شما به ارمغان خواهد آورد.  بسیاری از سازمان هایی که تصمیم گرفته اند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را در سازمان خود اجرایی نمایند در نهایت موفق به انجام این امر نشده اند، بنابراین شما می توانید تلاش نمایید که اشتباهات آنها را تکرار نکنید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. 

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ویژگی های نرم افزار CRM چیست؟

ثبت مشتری:
برای حفظ تداوم ارتباط با مشتریان و جلوگیری از فراموشی آنها در نرم افزار CRM امکانات ویژه ای برای ثبت پرونده مشتریان و همچنین جستجوی سوابق آنها وجود دارد.

ثبت فعالیت:
برای پاسخگوئی بهتر و سریع تر و با کیفیت بالاتر نیاز به ثبت وقایع و سوابق مشتری احساس می شود. در نرم افزار CRM با ثبت گزارش فعالیت ها این نیاز به راحتی برآورده می شود.

ویژگی های نرم افزار CRM

مدیریت و پیگیری فروش:
برای از دست نرفتن و فراموش نشدن مشتریان نیاز به پیگیری مداوم برای تبدیل فرصت ها به فروش می باشد. نرم افزار CRM این امکان را میسر می سازد.


وظایف و کار:
با استفاده از نرم افزار CRM امکان ایجاد وظیفه و کار برای کاربران ، ارسال جواب، پیوست ضمایم، پاراف نمودن چک لیست برای کاربران وجود دارد که در مدیریت زمان کمک بسزایی به کسب و کار ما می کند.

مدیریت پروژه ها:
یکی از ویژگی های نرم افزار CRM امکان زمان بندی و برنامه ریزی برای انجام امور مشتریان می باشد.

یادآوری:
با استفاده از این ابزار هر کاربر می تواند برای خود و دیگران یادآوری ایجاد کند. در مورد یک فعالیت، قرار ملاقات، تماس و...

صدور پیش فاکتور و فاکتور:
به راحتی برای مشتریانتان فاکتور یا پیش فاکتور صادر کنید و آن را در قالب های متنوعی که طراحی نموده اید وارد کنید و بدون گرفتن پرینت آن را ایمیل یا پیامک کنید.

اطلاع رسانی:
اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل می تواند مشتریان را همیشه در کنار شما نگه دارد. به طور مثال با استفاده از نرم افزار، تخفیف بر روی محصولات و یا معرفی محصول جدید خود را به لیست خاصی از مشتریانتان اعلام کنید و یا حتی می توانید تولد آنها را تبریک بگویید.

رخدادهای سیستم:
در قسمت نمایش رخدادهای سیستم تمامی رویدادها و کارهایی که طی روز در سازمان انجام شده اند قابل مشاهده برای مدیریت می باشند. حتی اگر مدیر در سازمان حضور نداشته باشد.

گزارش گیری:
نرم افزار CRM به ما گزارش های دقیقی از عملکرد فروش کاربران، رضایت مندی یا عدم رضایت مشتریان، کالاهای پر فروش و کم فروش و ... می دهد که این امر به مدیران  در تصمیم گیری بسیار کمک می کند.

  • ali Moradi